Sprachauswahl:   Deutsch   Deutsch   |   English   English

Team HelpDesk for Outlook

Dieses Programm wird Ihnen präsentiert von:

E-Mail:nash [at] assistmyteam [dot] net
Website:www.assistmyteam.net
Kategorie:Büro / Helpdesk & Remote PC
6.5
30.08.2011
53,93 MB
Win 98 / XP / Vista
Microsoft Outlook 2003 (SP2 or higher) or Microsoft Outlook 2007 or 2010, .NET Framework 2.0
Sprachen:Englisch
0 im Oktober / 91 insgesamt

Bewertung: 2,67/10 (3 Stimmen abgegeben)

Team HelpDesk for Outlook

An automated issue tracking and helpdesk ticketing system for multiple technicians, Team Helpdesk provides you and your team with all the necessary tools to log, collaborate, analyze and assist in the resolution of helpdesk issues right in your Outlook. More importantly, it can automatically process incoming support request emails, assign relevant technicians, enforce service level, set due date and send automated notifications, to cut the overhead of manual tasks significantly while making it easier for team to work flexibly. The inbuilt knowledge base besides acting as an effective knowledge sharing medium, helps in improving the average 'First Call Resolution' timing significantly, as technicians find resolution to problems quickly. With the asset management and tracking module, technicians can easily view every problem and incident ever reported on a specific asset. Apart from emails, it can also integrate with fixed phones, Skype or SMS and supports relaying helpdesk response over these communication channels too.

With the Technicians Web Access site, remote technicians can simply log on to Team Helpdesk system via a web browser, to work on their assigned support cases. Furthermore, on the Customer Web Service site, end-users can submit new support requests via a web form, check status, or search through the knowledge base for first level support. For evaluating helpdesk performance, senior managers can use the integrated OLAP statistics tool, to display and analyze support cases data in grids, charts and graphs, and extract reports and business intelligence which in-turn can ensures timely decision making for improved service of the helpdesk.

Team Helpdesk for Outlook helps you to improve your efficiency to enable faster response time and higher productivity; thereby ensuring end-users receive better and timely service.

Update-Infos für Team HelpDesk for Outlook

Hier können Sie die Update-Infos für dieses Programm abonnieren. Sie erhalten dann zukünftig eine Benachrichtigung per Email, sobald ein Update zu diesem Programm eingetragen wurde.

Um die Update-Infos zu abonnieren, tragen Sie nachfolgend Ihre E-Mail-Adresse ein. Sie erhalten dann eine E-Mail mit einem Link, über den Sie das Abo bestätigen müssen.

Sie können die Update-Infos jederzeit wieder abbestellen. Hierzu finden Sie am Ende jeder E-Mail mit Update-Infos einen entsprechenden Link.

Dieser Service ist für Sie vollkommen kostenlos.

Update-Infos abonnieren
Verifizierung

Kommentare zu Team HelpDesk for Outlook

Bisher gibt es keine Kommentare zu diesem Programm.

Selbst einen Kommentar schreiben

Login für Autoren

Link-Partner

Login für Link-Partner