Cookie Consent by Privacy Policies website
 
Sprachauswahl:   Deutsch   Deutsch   |   English   English

Kategorie Kommunikation / Telefon (Filter: Freeware)

Freeware | Shareware | Vollversion | Demo | Evaluation | Cardware | Adware | Open Source - Filter löschen

Seite auswählen: 1 | 2 | 3 | Weiter

Voicent Flex PBX

Voicent Flex PBX is an easy-to-use software-based PBX system for small and large business alike. It supports both analog phone services and VOIP services. Besides the basic PBX features like auto attendant, unlimited call queues, configurable extensions, and call forwarding, it is also extensible through Voicent IVR Studio for more advanced features like database access and email processing. Point-n-Click design, easy installation and affordable. Mehr…

VRS Mehrkanal-Aufnahmesystem

VRS ist ein Mehrkanal-Aufnahmesystem, das normalerweise für Telefonaufnahmen, Radiosender-Protokollierung oder Schaltzentralen-Aufnahmen verwendet wird. VRS nimmt 1 bis 64 Audiokanäle gleichzeitig mit erweiterter Audiokomprimierung auf, um Dateigrößen zu reduzieren. Nach Datum oder Kanal sortierte Aufnahmen suchen und abspielen. Mehr…
 

Quorum Pro Call Conference Software

Quorum is software which runs as a phone conference server on any Windows PC. Callers dial into the server to join telephone conferences. Callers can connect to a conference call using either standard or VoIP lines on external telephone numbers or through an office phone system. The number of people who can join a conference call is limited only by your bandwidth. Mehr…

Voicent Predictive Dialer

Voicent Agent Dialer is a predictive dialer and a semi auto dialer combined. It assists marketing or sales agents for telemarketing campaigns. Agent Dialer supports SIP based VOIP, Skype, and traditional phone services. Automatic dialing can play audio messages, transfer calls, and record conversations, all by the press of a key. It helps you to generate leads, reduce work load, save your voice, and increase productivity. Mehr…
 

Advanced Call Center

Der spezialisierten und doch einfach zu steuernden Anrufbeantwortersoftware für Sprach-Modems. Die Rufnummernerkennung zeigt wer gerade anruft, per schwarzer und weißer Liste läßt sich genau sestlegen, welcher Anruf wann zum Benutzer durchdringen darf. Gegenüber dem Standardanrufbeantworter kann die Software im Anrufbeantwortermodus ihre Stärken ausspielen. Mehr…

PhoneSuite CTI Client Standard

Mit PhoneSuite Standard bedienen Sie Ihr Telefon einfach per Mausklick vom PC aus und sehen alle Anrufe namentlich im integrierten Rufjournal. Funktionen im Überblick: Verknüpfung der Outlook-Kontakte; LCR (Call-by-Call); Wahl über die Zwischenablage, Notizen, Termine und einiges mehr. Alles was Sie dafür noch benötigen, ist ein Telefon oder eine Telefonanlage mit TAPI-Treiber oder im einfachsten Fall ein Modem. Mehr…