Category Communications / Telephony
TapiRex
Version: 1.9.6 | Shareware (EUR 19.90)
TapiRex caller id software shows a contact for an incoming phone-call with image, name and company. Microsoft Outlook is supported as source for the addresses as well as any other ODBC-database (like Access, mySQL, SQL-Server, ...). The program can even show incoming calls on any telephone plugged to any computer in your network (client-server mode). And there is even a large call-info-window for media center. More…
ActiSIP LITE
Version: 1.11.05 | Freeware
COMIRELs ActiSIP LITE - VoIP Internet Telefon mit intuitiver Bedienung - :
Makeln, Umleiten, Weiterleiten, 3 Profile ... .
Managen Sie mehrere parallele Telefonanrufe mit ActiSIP LITE.
Ein Klick - ein Anruf - wird durch individuelle Schnellwahl Buttons gew?hrleistet.
ActiSIP LITE bietet ein integriertes Kontaktmanagement.
Es pr?sentiert wer anruft bevor der Anruf entgegengenommen wurde.
Signalisierung basiert auf dem Protokoll SIP. More…
Makeln, Umleiten, Weiterleiten, 3 Profile ... .
Managen Sie mehrere parallele Telefonanrufe mit ActiSIP LITE.
Ein Klick - ein Anruf - wird durch individuelle Schnellwahl Buttons gew?hrleistet.
ActiSIP LITE bietet ein integriertes Kontaktmanagement.
Es pr?sentiert wer anruft bevor der Anruf entgegengenommen wurde.
Signalisierung basiert auf dem Protokoll SIP. More…
ActiPOINTsnomD
Version: 1.11.07.02 | Shareware
TAPI f?r SNOM VoIP Telefone - ActiPOINTsnomD von COMIREL integriert VoIP Telefone (Internet Telefon) der Frma SNOM Technology AG in ActiPOINT. L?sen Sie Internet Telefonate ?ber ActiPOINT und/oder Ihrer Groupware (Lotus Notes, Outlook) aus. Hereinkommende Anrufe werden in ActiPOINT und/oder Ihrer Groupware archiviert. Sehen Sie wer Sie anruft. ActiPOINTsnomD ?ffnet Ihnen CTI (Computer gest?tzte Telephonie) f?r die Internet Telephonie. More…
Call Corder
Version: 3.8 | Shareware (EUR 49.95)
Call Corder records telephone conversations directly to your hard disk with a single push of button, optionally playing a legal disclaimer before recording (ideal for use in business environment). It stores calls as standard Windows sound files, adding a memo to allow fast and easy call navigation. The software is Caller ID compatible so there is no need to type caller's number and name. More…
TERAVoice Server
Version: 2004 | Freeware
TERAVoice is a high-performance telephony platform for Windows that can implement any type of telephony application like voicemail, automated attendants, voice menus, waiting queues for call centers and custom IVR applications.
TERAVoice can also act as a VoIP (Voice over IP) gateway for bridging calls from PSTN to H.323 terminals and computers for inbound and outbound calls. More…
TERAVoice can also act as a VoIP (Voice over IP) gateway for bridging calls from PSTN to H.323 terminals and computers for inbound and outbound calls. More…
ActiPOINTserver
Version: 1.11.06 | Shareware
ActiPOINTserver von COMIREL bietet im Zusammenspiel mit ActiPOINT Clients ein umfassendes Kontaktmanagement & Anrufmanagement System im Netz: Konferenz, Makeln, Umleiten, 3 Telefone pro Client ... . Kein Anruf geht mehr verloren - ActiPOINTserver setzt Zeit f?r Wichtiges frei. Integration der Telefonie-Funktionalit?ten in bestehende Groupware Strukturen z.B. basierend auf Outlook oder Lotus Notes. Anbindung von ORACLE, SQL-Server... ?ber ODBC. More…
SmartFax Pro
Version: 2004 | Shareware (USD 99.95)
SmartFax 2004 Professional's new Optical Character Recognition (OCR) module enables you to easily turn your faxes into documents compatible with Microsoft Office Word, Excel and other popular applications.
Now integrated with Microsoft Outlook and Outlook Express and Windows Messaging. More…
Now integrated with Microsoft Outlook and Outlook Express and Windows Messaging. More…
ActiPOINTnotesD
Version: 1.11.07.09 | Shareware
COMIRELs ActiPOINTnotesD extends Lotus Notes by the tlephony functionality of ActiPOINT. Under the concealed use of ActiPOINT calls can be initiated. Use the varied options of ActiPOINT like the quick dial and the dial by hot key. ActiPOINTnotesD accesses the contact data of Lotus Notes to identify the caller of an incoming phone call. Import and Export of contact data are also available. ActiPOINT creates EMail entries for every call. More…
ABLD-TkBill
Version: 2.01 | Demo (EUR 49.90)
Erstes Auswertungsprogramm für AGFEO TK-Anlagen, welches auch bei nicht vorhandenem Gebührenimpuls eine Berechnung der angefallenen Telefonkosten pro Nebenstelle ermöglicht! Die Kosten können z.B. im Hotelbereich mit einem Aufschlag versehen werden!Ab Version 2.0 sind auch die neuen Datenbanken von Agfeo zu lesen!In Version 1.04 wurde im Bereich Sondertarife eine Anpassung vorgenommen. Win7 und Vista Patches für Hilfedateien enthalten! More…
Dekart SIM Manager
Shareware (EUR 23.95)
With SIM Manager, you can easily create, edit, and backup phonebook entries using your PC and stop typing in information using the mobile phone's keypad. Manage your PIN codes, transfer data from one SIM/USIM to another, backup and export/import all phonebook entries. It now can synchronize your SIM card with Google contacts, Yahoo! contacts, Facebook contacts and can import contacts from your iPhone, iPad and iPod using the iTunes backups. More…
ActiPOINT
Version: 1.11.07.09 | Shareware (EUR 29.99)
ActiPOINT of COMIREL offers a comprehensive call management and contact management. It indicate who calls. Using the quick dial a call is exactly a click far. Dialing with a 'hot key key combination and adding ActiPOINTs dialing options in other programs using the TSP are parts of the integration ability. ActiPOINT can cut down phone expenses using a 'simple LCR'. ActiPOINT can be extended extensively by extension modules. More…
Gate-and-Way Voice
Version: 2.2 | Shareware (USD 49.00)
Automatic voice autoresponder. More personalized messages for more hour bands. It Can be turned on/off automatically or manually.
Other Gate-and-Way's modules: Mail, Fax, Internet, Voice, RAS. All them integrated and centrally managed. More…
Other Gate-and-Way's modules: Mail, Fax, Internet, Voice, RAS. All them integrated and centrally managed. More…