Jitbit HelpDesk Ticketing System
Dieses Programm wird Ihnen präsentiert von:
Krupskoy street
non-us Riga
Estonia
E-Mail: | info [at] jitbit [dot] com |
Telefon: | 44 87 1251 6052 |
Telefax: | 44 87 1251 6052 |
Website: | www.jitbit.com |
Kategorie: | Büro / Helpdesk & Remote PC |
Version: | 8.5 |
Release-Datum: | 14.09.2013 |
Größe: | 542 KB |
Betriebssystem: | Win 2000 / XP / 2003 / Vista |
Anforderungen: | ASP.NET 4.0, MS SQL-server 2005/2008 (or Express Edition is fine), IIS Server |
Sprachen: | Englisch |
Downloads: | 1 im April / 166 insgesamt |
Bewertung: 2,00/10 (16 Stimmen abgegeben)
Download: | http://static.jitbit.com/HelpDeskTrial.zip |
Infoseite: | http://www.jitbit.com/helpdesk |
Jitbit Web Based Help-Desk - ASP.NET-based customer support and knowledge-base software. Jitbit HelpDesk is a web based help desk ticketing system (also called "trouble ticket software" or "issue tracking software" or "support software"). Easy to install, accessible from anywhere as a Web application and simple to use. Jitbit HelpDesk tracks and handles your customers' tickets and saves your technicians' time. FREE evaluation version has no expiration.
Tight email-to-ticket integration, Multilingual, File-attachments, Extremely cheap, possible windows-integrated authentication and many other features. Try this web based help-desk software.
Hier können Sie die Update-Infos für dieses Programm abonnieren. Sie erhalten dann zukünftig eine Benachrichtigung per Email, sobald ein Update zu diesem Programm eingetragen wurde.
Um die Update-Infos zu abonnieren, tragen Sie nachfolgend Ihre E-Mail-Adresse ein. Sie erhalten dann eine E-Mail mit einem Link, über den Sie das Abo bestätigen müssen.
Sie können die Update-Infos jederzeit wieder abbestellen. Hierzu finden Sie am Ende jeder E-Mail mit Update-Infos einen entsprechenden Link.
Dieser Service ist für Sie vollkommen kostenlos.