Kategorie Büro / Datenbanken & Tools
Scan Station Time and Attendance Software
Version: 7.6 | Demo (400,00 USD)

Check in and out and record attendance using networked check in stations or tablets. Mehr…
ArbZeit Light
Version: 1.01 | Shareware (15,00 EUR)

ArbZeit light ist ein leicht zu bedienendes und übersichtliches Programm zum Eintragen der Arbeits-/Projektzeiten. In dieser Version können sie soviel Einträge an einem Tag machen, wie Sie wollen, wodurch man jede Pause dokumentieren kann. Diese Einträge können Sie sich in einer Tages-, Monats- oder Jahresübersicht anzeigen lassen.Durch die Kategorisierung können Sie sogar Ihre Bearbeitungszeiten von Projekten dokumentieren und abrechnen. Mehr…
DBScribe for DB2
Version: 1.1 | Shareware (99,00 USD)

Leadum DBScribe ist ein DB2 Datenbankdokumentationswerkzeug, das genaue Entwicklerdokumentation jedes Details eines Datenbankdiagramms schafft. DBScribe unterstützt eine grosse Auswahl von Dokumentationsstilen und Produktionsformaten (HTML, CHM, MS Word), Meister und Interface-Linienschnittstellen, vollendet das Datenbankstruktur-Dokumentieren, alle SQL Objektarten, ihre Details und die Eigenschaften, das kundenspezifische Dokumentationsprofil. Mehr…
Vendor Organizer Deluxe
Version: 4.11 | Shareware (75,00 USD)

Vendor Organizer Deluxe is a flexible vendor and supplier management software for Windows users. Our software solution helps all kinds of companies and organizations to enter and manage information about vendors and suppliers. For the database novice, Organizer's intuitive interface and ready-to-use vendor management solution make it easy to set up and use. Mehr…
SOHODOX
Version: 13.00.03.0 | Shareware (199,00 USD)

SOHODOX is a simple & cost-efficient document management solution for small offices. Using features like tags, folders, linking documents and a powerful search, it helps catalogue your paper and digital documents at the office. SOHODOX manages all types of documents. It controls access to documents and keeps your files confidential. It also lets you easily create a backup so you don’t lose vital documents for your business. Mehr…
Import Export Microsoft Office Tool
Version: 1.0.0.0 | Demo (19,99 USD)

Import Export is an advanced application it gives you the flexibility to export selective data out to a spreadsheet, database, or a different text file format. Just like are web site advertisement says, All you have to do is .. Select a text file and click a few buttons and instant success your data is found. You then click a couple more buttons.. and now you have your data in a spreadsheet or a database. It has never been so easy! Mehr…
1-abc.net Personal Addresses
Version: 2 | Shareware (9,99 EUR)

Basierend auf der bekannten SQLite-Struktur organisiert 1-abc.net Personal Addresses ohne große Umstände all Ihre persönlichen Kontaktdaten. Das Programm beginnt direkt nach dem Klick auf das Icon - und alle Änderungen werden sofort und automatisch gespeichert. Die Daten können mit einem persönlichen Passwort und AES-Verschlüsselung geschützt werden. Und Sie selbst bestimmen, in welchem Verzeichnis die Datenbankdatei gespeichert werden soll. Mehr…
Small Library Organizer Pro
Version: 3.2b | Shareware (245,00 USD)

Library Software for Windows. Library Organizer Pro is for small private, public, or corporate libraries. Our library software is designed to manage the following activities of your library: easily catalog all library collections, manage member information, and keep track of the library check-in and check-out transactions. Includes several add-ons: web library browser, stand alone check in/out , auto-cataloging, library designer ... Mehr…
DocPoint - Document Management Software
Version: 14 | Shareware (149,00 USD)

DocPoint is a document management and imaging management solution that provides organizations of any size with a powerful and affordable paperless office solution. DocPoint delivers high-volume information capture, instant document and record retrieval, and seamless information distribution across the organization. Mehr…
SpeedAddress
Version: 2024.03 | Shareware (20,11 EUR)

Komfortable netzwerkfähige Adressen-, Dokument-,Termin- und Auftragsverw. mit schnellem Zugriffssystem nach Anfangsbuchstaben, Kundennummer, Gruppen, SQL oder Liste, Umfangreiche Suchfunktionen, SQL-Abfrage für Profis, Telefonwahl, Automatische ausgefüllte Dokumente (außer Textmitteilung), Dokumenten-Schnellansicht, Volltextsuche für Dokumente, Automatische Ordnererstellung mit autom. Namensänderung unter dem Verzeichnis Ihrer Wahl, u.v.m ... Mehr…
ModelRight Community
Version: 3 | Freeware

Do you need to design, visualize or document your database? ModelRight 3 can reverse engineer your existing database to get a graphical view of it, generate all the SQL statements to create the database, or synchronize your database model with the database to keep your design up to date. Mehr…
CallAdviser
Version: 4.01 | Shareware (445,00 EUR)

CallAdviser ist für alle Einsatzorte geeignet, an denen professionell telefoniert wird, z. B. für Outbound, Telemarketing, Telesales oder auch Inbound-Aktionen. Die Software ist weder in der Anzahl der zu bearbeitenden Adressen, noch der Projekte oder Fragestellungen begrenzt. TAPI für das Computerunterstützte Telefonieren (CTI) ist bereits integriert. Alle im Callcenter erstellten Wiedervorlagen können benutzerübergreifen abgerufen werden. Mehr…