Cookie Consent by Privacy Policies website
 
Sprachauswahl:   Deutsch   Deutsch   |   English   English

Kategorie Büro / Office Suites & Tools (Filter: Shareware)

Freeware | Shareware | Vollversion | Demo | Evaluation | Cardware | Adware | Open Source - Filter löschen

Seite auswählen: Anfang | Zurück | … 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 … | Weiter | Ende

ReaSoft PDF Printer Server Edition

ReaSoft PDF Printer Server Edition is a server-based version of our PDF printer intended for use in a multi-user server environment. This means that once installed on a server, it can be freely accessed by all users of the network. The major advantage is that all users get all capabilities of ReaSoft PDF Printer Standard simply by being a part of the network, while the control over the printer settings is handled by administrators. Mehr…

Personnel Organizer Pro

Personnel Organizer Pro is a flexible personnel management software for Windows users. Our software solution gives you an easy way to gather, organize and manage information about all employees in your company or organization. For the database novice, Organizer's intuitive interface and ready-to-use personnel management solutions make it easy to set up and use. Mehr…
 

AutoText

AutoText is a Text Expander for Windows. Assign keywords to frequently used phrases and AutoText will type a common phrase each time you type the corresponding keyword. For example, type "ffr" and Auto Text will replace it with "feel free to contact us". AutoText stores your common text fragments (frequently used sentences, common phrases) organized in folders and quickly inserts them while you type. Mehr…

Advanced TIFF Editor

Mit Advanced TIFF Editor kцnnen Sie TIF (TIFF), PDF, EPS, AI, FAX, DCX Dateien ansehen, bearbeiten und konvertieren. Es ist eine Komplettlцsung um FAX und TIFF Dateien zu betrachten, editieren, drucken, speichern und konvertieren. Advanced TIFF Editor konvertiert FAX and TIFF Dateien in TIFF/FAX, jpeg, png, bmp, pcx, gif, pdf und wmf umwandeln. Mehr…
 

Adressverwaltungssystem

Adressverwaltungssystem für Adressen, Termine und Dokumente. Benutzerfreundlich und komfortabel. Die innovativste Art, Adressen zu speichern und zu verwalten. ** ezAdressen 2.3 ist eine sehr flexible und komfortable Adressverwaltung mit intuitiv und damit einfach bedienbarer Oberfläche, optimal geeignet für Büros, kleine Unternehmen (SOHO) und für den Privatbereich. ** Mit starker Terminverwaltung und innovativem Dokumentenmanagement. Mehr…

Auftragsbearbeitung

ezAuftrag 2.5 ist eine sehr flexible und komfortable Auftragsbearbeitung mit intuitiv und damit einfach bedienbarer Oberfläche, bestens geeignet für kleinere und mittlere Unternehmen (KMU). Mit Rechnungsstellung und Mahnwesen, Einnahmen- und Ausgaben-Erfassung, Gewinnermittlung, umfangreicher Korrespondenz-Funktion für Einzel- und Seriendokumente, starker Terminverwaltung, Eingabe beliebiger Dokumente, Berichten, Listenausdrucken und mehr. Mehr…